Alla inlägg under juni 2008

Av Ebba - 10 juni 2008 23:15

Helt plötsligt bara stod han framför mej, å förklädd till min bodyguard  lotsade han mej världsvant genom låsta dörrar förbi de dregglande bestarna, å väntade sen tills jag kissat klart.

Nånting glödande tog eld å exploderade!

Alla sprang åt alla håll, men röken trängde sej listigt igenom varje litet hål, å mellan varje liten cell, förutom mellan oss. Vi bara stod där, som förstelnade, å satt ihop utan att nån annan såg de.

Vi förstod att vi hörde ihop å va samma, men tvärt om (Exakt som yin å yang), å vi förstod lika starkt att den andra förstod.


Jag vill skrika, skratta, gråta, försvinna, kräkas... jag vet inte vad jag vill.

EM bollen har hoppat in i min mage å håller på å studsar sönder alla mina organ till diarré, som bara måste ut. Den förstoppade paradoxen gör det dock omöjligt, så diarrén tvingas förvandla sig till ord å smita ut bakvägen, genom mina tankar..


Ovido - Quiz & Flashcards