Direktlänk till inlägg 30 januari 2007

jävla fucking bajs piss kuk sol

Av Ebba - 30 januari 2007 10:05

jävla fucking bajs piss kuk sol! Om den aldrig kan lysa annars behöver den fan inte göra de nu heller. Polisen ringde å sa att dom kommer ta mitt körkort för att jag fick vattenplaning å körde in i en bil som tvärbromsade mitt på motorvägen för typ en månad sen. jag körde 70km/h fast de va 110 å hade långt avstånd men det ös regnade och bromsarna tog inte för jag fick vattenplaning.Ingen försutom jag blev skadad och bara min bil gick sönder. Räcker inte de? jag har fått mitt straff redan trots att de inte va mitt fel. Förrvånansvärt initiativtagande och plikttroget av våra inkompetenta sengångar poliser att äntligen försöka ta tag i saken å göra något för att den här världen ska bli en lite bättre plats för oss alla att leva i.. De e väl den motiveringen man kommer in på polisskolan med? Man behöver tydligen inte komma med några resultat sen. Våldtäktsmän går fria pga att lättklädda flickor med alkohol i kroppen tydligen inte är lika brottsligt att våldta. Gäng som sparkar ihjäl oskyldigt människor går fria för att ingen vågar vittna. Tur att ni åtminstonde fick fast mej! Världens godaste människa vars livs största lycka tills för några dagar sedan varit mitt körkort.Polisen här skulle börja bläddra i en lagbok om nån stod och blev mördad brevid dom för att se hur dom skulle bära sej åt för att gripa mördaren på bäst tänkbara laglydiga sätt.Varför visa sin mänsklighet å tänka eller agera efter eget förnuft när man kan gömma sej genom tjocka i praktiken ogenomförbara lagar. Då slipper man dessutom stå för sitt beslut å kan sjnka lite djupare in i meningslöshtens å anonymitetns dimma.Såg en alkis på väg hem från jobbet som stod å skrek "jävla skit samälle" och tänkte bara, yes, där e en av mina!Jag ska fan göra som jag planerade redan på dagis. Gräva en djup djup tunnel rakt ner i sandlådan å hoppas att jag kommer upp i en annan värld dom passar mej bättre.OBS! Jag vill inte ha ngr kommentarer från folk sm tycker om de här samhället eller polisens instser. De finns redan för många av er, snälla håll er på er kant.

 
 
Ingen bild

Rehbelle

30 januari 2007 10:45

Jag tror på den dära tunneln i sandlådan! Någon som har en hink? Jag är på!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 26 februari 2010 00:33

Jag har alltid förundrats att de är så pass många som besöker min blogg trots att jag aldrig skriver. Jag undrar verkligen varför men blir framföralllt vädigt smickrad. Har tänkt jag ska börja skriva oftare, men nu när jag försöker göra det har mit...

Av Ebba - 19 februari 2010 13:13

Jag äter ett äpple som är lika stort som ditt huvud Jag tuggar och tuggar och tugger... sen sväljer och sväljer och sväljer Jag tröttnar innan det är slut, som så många gånger förr kastar ut det genom fönstret blundar och hoppas att det int...

Av Ebba - 9 december 2009 04:30

Va gör man om man e nervösare för att komma hem än man va för att försvinna? E de verkligen de man ska kalla hem då? Ska inte hemma va där man känner sig trygg å mår bra å där alla andra delar av en själv befinner sig? och om den platsen inte ...

Av Ebba - 29 juni 2009 00:20

Jag ska inte behöva känna prestationsångest över att jag inte mår dåligt. De e dom låga männskor som behöver hitta lägre personer att klättra på som bör känns prestationsångest över att dom inte orkat ta itu med sig själva. För den mänskliga rasens ö...

Av Ebba - 1 december 2008 02:24

Jag går å luktar på din svett, å förundras över hur det jag hatar i andra kan vara det jag söker i dej. Varför jag vill borra in mej i dina äckligheter å bara njuta. Du e allt jag inte trodde fanns, utan bara försökte få bort från mej själv, för att ...

Ovido - Quiz & Flashcards